Doradca/Doradczyni Klienta - Maxi Zoo Gdańsk Matarnia (cały etat)

Maxi Zoo Polska Sp. o. o. • przetarg na poziomie federacji

Co mówią nasi pracownicy

Jarosław Wójcik
Jarosław Wójcik
Kierownik Sklepu

Do MaxiZoo dołączyłem jako koordynator zmiany w roku 2018 przy okazji powstawania pierwszego sklepu w Lublinie. Z upływem czasu i zdobywaniu nowych doświadczeń, wziąłem udział w wewnętrznym programie rozwojowym i awansowałem na stanowisko Zastępcy Kierownika. W roku 2021, dzięki zaufaniu przełożonych i zdobytemu doświadczeniu, otrzymałem propozycję poprowadzenia otwierającego się wówczas, drugiego sklepu naszej sieci w Lublinie przy ul. Orkana, gdzie aktualnie pracuję.

Katarzyna Pasek
Katarzyna Pasek
Kierowniczka sklepu

W Maxi zoo aktualnie pracuje już na 4 sklepie. Pracę zaczynałam na stanowisku starszy kasjer – sprzedawca w 2016r. w Bytomiu. W 2019r. dostałam propozycje awansu na stanowisku zastępca kierownika sklepu w Sosnowcu. Następnie po przejściu developmentu dostałam możliwość bycia kierownikiem w Jaworznie. Gdzie prowadziłam sklep wraz z zespołem przez 3 lata. Aktualnie pracuje dalej jako kierownik sklepu w Bytomiu. Pierwszy raz miałam możliwość samodzielnie przygotować i otworzyć nowy sklep Maxi Zoo, w centrum handlowym S1.
Praca na kilku stanowiskach pozwoliła mi zdobyć różne doświadczenia i umiejętności, które wykorzystuję w codziennej pracy.

Piotr Kowal
Piotr Kowal
Zastępca Kierownika Sklepu

Rozpocząłem pracę od stanowiska Doradcy Klienta, co bardzo mi odpowiadało, ponieważ zawsze lubiłem żywy kontakt z drugim człowiekiem, możliwość doradzania, rozmów i wymiany doświadczeń z klientami. Po jakimś czasie zaproponowano mi stanowisko Koordynatora Zmiany, czyli awans. Oczywiście przyjąłem propozycję, ciesząc się z możliwości dalszego rozwoju. Praca na tym stanowisku trwała kilka lat. W tym czasie wziąłem udział w pilotażowym projekcie Maxi Zoo pod nazwą „Competence Club”, który jeszcze bardziej usystematyzował moją wiedzę na temat opieki nad zwierzętami, no i samej sprzedaży. W sierpniu ubiegłego roku z bólem serca przyszło mi pożegnać mój macierzysty sklep na Winogradach i przenieść się do sklepu w Swarzędzu, gdzie objąłem funkcję Zastępcy Kierownika, którą pełnię do dziś.

Tomasz Skoczek
Tomasz Skoczek
Koordynator Sprzedaży ds. Otwarć Sklepów

Złożyłem CV na stanowisko kasjer-sprzedawca (tak to się wtedy nazywało) zacząłem prace na 3\4 etatu a potem samo poszło. Był koordynator zmiany, nie pamiętam jak długo to trwało, a później dostałem zapytanie czy nie zechciałbym bym piastować funkcji zastępcy kierownika. To wszystko oczywiście w sklepie Maxizoo Sadyba 😊 Tą funkcje piastowałem do marca 2022, wówczas to przeszedłem ze sklepu do biura, na stanowisko koordynator do spraw otwarć w skrócie NEO 😉

 

  • Pełny etat

Złota Karczma 26, 80-298 Gdańsk

od zaraz
ID: 5720

"Wasze szczęście to nasza radość”
Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Należymy do międzynarodowej grupy Fressnapf.
Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. 
W naszych sklepach oferujemy produkty wysokiej jakości dla każdego Pupila. 
W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak: otwartość, szczerość, życzliwość,  uczciwość oraz wzajemne wsparcie. 

Czym będziesz się u nas zajmować

  • doradzaniem Klientom/ Klientkom w zakresie oferowanych produktów i dbaniem o prawidłową komunikację cenową
  • obsługą kasy fiskalnej i profesjonalną obsługą Klienta/ Klientki przy kasie
  • przyjmowaniem dostaw i ekspozycją towaru na salę sprzedaży
  • utrzymaniem porządku w sklepie oraz magazynie, opcjonalnie dodatkowe obowiązki związane z dodatkiem funkcyjnym

 

Chcesz nas lepiej poznać, zapraszamy do obejrzenia naszego filmu:

www.youtube.com/watch?v=E1YTe24yPz4 

Co przyniesiesz ze sobą

  • gotowością do pracy na różne zmiany oraz w weekendy
  • otwartością na szkolenia z zakresu obsługi Klienta i wiedzy produktowej
  • doświadczeniem w branży handlowej, mile widziane także: gastronomia, hotelarstwo, rozrywka
  • pełnym zaangażowaniem w wykonywanie powierzonych zadań oraz komunikatywnością i otwartością na pracę z Klientem
  • gotowością do pracy fizycznej

 

 Pamiętaj, aby pochwalić się swoim doświadczeniem w rozmowie z nami!

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Co możemy Ci zaproponować?

Wynagrodzenie podstawowe na pełen etat: 4700 - 5000 zł brutto miesięcznie (biorąc pod uwagę Twoje doświadczenie i umiejętności).

dodatkowo możesz otrzymać w zależności od Twojego zaangażowania

  • premia za realizację targetów sprzedażowych
  • dodatek funkcyjny - do 300 zł brutto miesięcznie w przypadku pełnienia dodatkowych funkcji
  • możliwość dołączenia do programu rozwijającego wiedzę z zakresu m.in. zoologii i sprzedaży - do 350 zł brutto miesięcznie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa o pracę   na 6 miesięcy, kolejna umowa po spełnieniu oczekiwań na czas nieokreślony
  • ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju
  • zniżki na produkty dla Twojego pupila - do 350 zł brutto miesięcznie
  • bonus finansowy za polecenie osoby do pracy - do 1000 zł brutto

 

W naszym pakiecie znajdziesz także:

          • prywatną opiekę medyczną
          • ubezpieczenie na życie
          • dofinansowanie do pakietu sportowego
          • zdrowe przekąski dostępne w sklepach dla naszych Pracowników
          • dodatkowe dni urlopu za staż pracy
          • możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem
          • dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt
          • pracę w zgranym i pomocnym Zespole

Więcej informacji

Czekamy na Twoją aplikację!

Twoje benefity w Maxi Zoo

Praca w zgranym i pomocnym Zespole

Premia za wyniki sprzedaży

Prywatna opieka medyczna

Ciekawe szkolenia i możliwości rozwoju

Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem

Zniżki na produkty firmowe

Dodatkowy dzień wolny za wolontariat na rzecz zwierząt

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - pierwsza umowa o pracę na 6 miesięcy, po tym okresie umowa na czas nieokreślony

Jak się u nas pracuje

1/9
2/9
3/9
4/9
5/9
6/9
7/9
8/9
9/9
    
Twoje zgłoszenie

W trosce o środowisko staramy się obecnie zrezygnować z dokumentów w formie papierowej, a co za tym idzie, także z aplikacji CV w formie drukowanej. Aby w przyszłości jeszcze szybciej otrzymać od nas odpowiedź, prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie online za pośrednictwem naszego portalu dla kandydatów. Zgłoszenia przesłane w inny sposób, na przykład pocztą, nie będą już uwzględniane w procesie rekrutacyjnym. Informujemy również, że wnioski przesłane do nas pocztą nie będą zwracane, lecz zostaną niezwłocznie zniszczone zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

Osoba kontaktowa
Magdalena Abramczyk

Magdalena Abramczyk

 

(POL (+48)) 602463815

Twoja kompletna aplikacja w zaledwie 2 minuty.

Aplikuj teraz