CRM Specialist - Maxi Zoo Polska

Maxi Zoo Polska Sp. o. o. • Warszawa

  • Pełny etat

Wybrzeże Gdyńskie 6D, 01-531 Warszawa

od zaraz
ID: 6849

"Wasze szczęście to nasza radość”
Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Należymy do międzynarodowej grupy Fressnapf.
Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. 
W naszych sklepach oferujemy produkty wysokiej jakości dla każdego Pupila. 
W codziennej pracy kierujemy się wartościami takimi jak: otwartość, szczerość, życzliwość,  uczciwość oraz wzajemne wsparcie. 

Czym będziesz się u nas zajmować

  • Wsparcie bieżącej obsługi programu lojalnościowego
  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii CRM (m.in. e-mail marketing, SMS, push)
  • Planowanie i realizacja ofert i akcji promocyjnych programu lojalnościowego
  • Planowanie i wdrażanie komunikacji dla programu lojalnościowego – digitalowa i drukowana komunikacja reklamowa: zewnętrzna, na stronie online, w aplikacji oraz w sklepach
  • Planowanie oraz realizacja komunikacji z Klientami oraz kampanii w aplikacji mobilnej, newsletterze, marketing automation
  • Współtworzenie działań na pozyskiwanie, aktywizację i utrzymanie Klientów
  • Przygotowywanie analiz i raportów opartych na danych (m.in. podsumowanie akcji promocyjnych, zachowania klientów) – praca w SAP Cloud, Power BI
  • Współpraca w zakresie wdrażania zmian i nowości w funkcjonalnościach programu lojalnościowego oraz aplikacji
  • Ścisła współpraca z Działem Zarządzania Kategorią i Działem Sprzedaży, i innymi działami w firmie, ze sklepami stacjonarnymi, Działem Online oraz Centralą w Niemczech
  • Współpraca z partnerami i poddostawcami

Co przyniesiesz ze sobą

  • Min. 2-letnie doświadczenie w CRM/pracy z programem lojalnościowym
  • Doświadczenie w retail lub e-commerce
  • Praktyczna znajomość systemów CRM i platform do automatyzacji marketingu
  • Umiejętności analityczne, tworzenia raportów na bazie danych i prezentacji
  • Znajomość zagadnień związanych z programami lojalnościowymi i retencją klientów
  • Doświadczenie w przygotowywaniu działań komunikacyjnych
  • Umiejętność współpracy z różnymi działami
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Samodzielność w działaniu
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • Średnio zaawansowana znajomość Microsoft Excel, Power BI i Adobe

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Umowę o pracę
  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć
  • Hybrydowy model pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiety weterynaryjne dla zwierząt
  • Możliwość skorzystania z pakietu sportowego
  • Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem
  • Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt
  • Dodatkowe dni urlopu za staż pracy

Więcej informacji

Czekamy na Twoją aplikację!

Twoje benefity w Maxi Zoo

Możliwość wystawienia referencji po zakończonym stażu

Owocowe poniedziałki i pyszna kawa w biurze

Możliwość pracy z pupilem

Zniżka na produkty firmowe

    

Twoje zgłoszenie

W trosce o środowisko staramy się obecnie zrezygnować z dokumentów w formie papierowej, a co za tym idzie, także z aplikacji CV w formie drukowanej. Aby umożliwić szybką odpowiedź, prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie online za pośrednictwem naszego portalu dla kandydatów. Zgłoszenia przesłane innymi środkami, np. pocztą, nie będą uwzględniane w procesie rekrutacyjnym. Ponadto informujemy, że wnioski przesłane pocztą nie będą zwracane, lecz zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, zostaną niezwłocznie zniszczone.

Twoja osoba kontaktowa

Anna Gątarek-Chojnowska

 

Twoja kompletna aplikacja w zaledwie 2 minuty.

Aplikuj teraz